2014年7月17日 星期四

【Skin Lift 幹細胞再生緊緻精華 好評如潮 美容達人Angel都LIKE】





































【Skin Lift 幹細胞再生緊緻精華 好評如潮 美容達人Angel都LIKE】

繼早前有唔同既美容達人親身試過 「Skin Lift 幹細胞再生緊緻精華」一試愛上後,今次又多一位加入喇!就係美容達人Angel,就黎踏入30大關,肌膚質素開始下降,搽貴一貴既產品都唔吸收? 想改善呢個問題,就要從根本做起,由底層開始修復,肌膚先可以重拾健康、緊緻有彈性!

美容達人Angel親身用後感:

「水油兼備的感覺,很快吸收完, 皮膚用完之後立即帶有滋潤感」
「脫皮問題也都有慢慢的改善」
「用作妝前給肌膚保濕打底也是十分不錯之選呢~可以令妝容更貼服和效果水潤 ^^」
「皮膚看上的透亮度真的比使用前有所提升」

想知道更多親身用後感同分享,可參閱以下連結:
http://angelychancy.blogspot.hk/2014/07/alis.html



沒有留言:

張貼留言