2014年7月6日 星期日

【簡易男士護膚3步曲 做個整潔型男】





【簡易男士護膚3步曲 做個整潔型男】

不只有女士愛美,男士也愈來愈重視護膚,甚至會親自選購適合自己的護膚品,不過男士一般不喜歡繁複的護膚步驟,其實3個簡單步驟,做個整潔型男好Easy。

【Step 1: 潔面】

男性的角質通常較厚,皮脂分泌亦較旺盛,所以要時刻保持毛孔清潔,每天的潔面工作是十分重要。
【建議產品 - 無味洗面啫喱】
喜歡清爽既男士可使用洗面啫喱,不添加任何香料,水潤啫喱配方容易推開及深入毛孔把殘留在毛孔內的污垢一一清走,用後肌膚倍感清爽醒神!
產品詳情:http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=700&gid=5

【Step 2: 去角質及深層清潔】
男士的毛孔比女士粗大,更易積聚油脂、氧化而變硬,形成硬性黑頭及粉刺。要解決呢D問題,可以每星期做一次深層清潔,特別係T宇位及下巴位置,將老化的死皮、角質除去,回復光亮膚色。

【建議產品 - DIY Peeling 10ml】
做法及材料:
將所有材料混合即可,一次性使用,倒入樽內,使用時沾濕化妝棉,以打圈方式塗抹於面上便可。
左旋C粉 (0.5g) - 產品詳情: http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=586&gid=22
透明質酸 (2 ml) - 產品詳情: http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=156&gid=8
水 (7ml)

【Step 3: 保濕】
無論係戶外工作或坐喺辨公室工作既男士,一出汗或出油,都會去搵清水洗面,其實過度清洗唔單止洗晒面上應有既油份,仲可能會越洗越乾、越洗越出油,建議使用保濕噴霧代替洗面,喺面上噴一噴,再以紙巾輕印,就可以輕易吸走油份及汗水,為肌膚保持潔淨,同時補充肌膚水份,平衡油脂分泌。再塗上補濕面霜,鎖緊肌膚水份,令肌膚維持健康光澤。

【建議產品 - 男士恩物:橙花花水】

1.氣味清新怡人,於炎炎夏天使用,更可提神醒腦
2. 有效收細毛孔,持續使用可改善粉刺問題
3.剃鬚後使用,有效舒緩紅腫不適、鎮靜肌膚
產品詳情:http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=77&gid=2

【建議產品 - 無香料保濕乳液】
植物配方清爽潤澤,具滋潤功效迅速吸收使肌膚柔嫩,適合各種膚質,另外可視需來添加精油或維他命增加其功效。
產品詳情:http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=102&gid=4

【訂購方法】
1. Email: order@alis.com.hk
2.訂購熱線:2110 1839
3. Whatsapp : 9208 1094
4.當然我地更歡迎你地親臨我地門市購買啦!
地址:尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈11字樓A室(I-Square北京道出口對面)
營業時間:星期一至六 (12 noon - 8pm)
#menskincare #alisaromatherapy #aromatherapy #diy

沒有留言:

張貼留言