2014年4月3日 星期四

德國直擊 + 【Like & Tag Fun紛賞大贈送】 ------ 有機會免費獲得由德國直送 + 空運到港既天然護膚品










德國直擊 + 【Like & Tag Fun紛賞大贈送】
有機會免費獲得由德國直送 + 空運到港既天然護膚品


上星期Miss Alice飛去左歐洲搵而家最新、最頂尖優質既原材料比大家,第一站去左德國,歐洲最大型既美容展覽,Miss Alice仲買左D手信送比大家,多謝大家一直以黎既支持!

而家同大家報導一下果邊既最新資訊同參加 【Like & Tag Fun紛賞大贈送】方法!

呢D食材好似我地平時食果D生果乾既?
當然唔係咁簡單啦!其實呢D唔係一般既生果乾,而係由一間由巴西既頂尖護膚品原材料公司,派專家深入亞馬遜熱帶雨林區搵一D稀有既天然護膚原材料,仲同世界各地的皮膚科專家一齊研製,將熱帶雨林之自然生態定律融入肌膚護理概念中,以嶄新技術將果實裡面既汁淚經高壓技術抽取出黎,保留最原始、最天然既養份,研製成可以搽上面又可以飲得落肚既果汁。而且經呢種高壓技術抽取出黎既果汁成份,其穩定性較高,更容易皮膚吸收。
Miss Alice當然會將呢D咁好既野同大家分享啦,仲會將呢個成份帶返黎香港,調配一D新產品比大家!大家記住緊貼我地既FACEBOOK喇!

【Like & Tag Fun紛賞大贈送】
禮品:
1.金盞花Hand Cream (名額3位)

成份天然,不含香料、防腐劑,清新的金盞花香,讓人身心愉悅放鬆,深層保濕,賦予肌膚柔滑觸感,讓雙手體驗前所未有的柔軟及彈性。

2.葡萄籽美白面霜 /全效收緊抗皺眼霜 (名額15位)


葡萄籽美白面霜 :成份天然,不含香料、防腐劑。葡萄籽,它被評定為最有效的抗游離基分子,能保護彈性蛋白及骨膠原,強效抗氧化,預防衰老,促進微循環,提升肌膚光澤。

全效收緊抗皺眼霜:成份天然,不含香料、防腐劑。含豐富乳木果油的濃郁柔滑配方,質地滋潤,即時撫平乾紋,特別適合乾燥肌膚使用,可作眼霜、面霜或手霜使用。

3.Bath Oil Gift Set (名額3位)
1套3支,一物兩用。當作Bath Oil 使用,可以沐浴時加入,不但舒緩全身疲勞,同時滋潤肌膚。此外,三支不同的Bath Oil有不同療效,當作空氣清新劑使用,可按個人的喜好及需要,讓身心放鬆,享受輕鬆自在的寫意空間 。

Relaxation : Sandalwood 檀香 + Orange香橙,鎮靜心神,舒緩疲勞、壓力
Energizing: Rosemary 迷迭香 + Orange香橙,令人心情愉快,激發活力
Healing : Eucalyptus 尤加利,可舒緩傷風、感冒症狀

參加方法
1:“Like /讚好” 《Alis Aromatherapy》 Facebook 粉絲專頁
https://www.facebook.com/pages/Alis-aromatherapy/127710500576916

2:喺 《Alis Aromatherapy》 Facebook 粉絲專頁內【Like & Tag Fun紛賞大贈送】活動相片上tag / 貼上自己Facebook用戶名稱標籤及同時留言你最想得到邊一款禮品

截止日期:12:00 am, 2014年4月10日 (星期四)

#giftaway #free #gift #like #tag #germany #skincare #beauty#aromatherapy #alisaromatherapy #diy

沒有留言:

張貼留言