2014年4月24日 星期四

嚴選真正天然的玫瑰花水才是王道!




嚴選真正天然的玫瑰花水才是王道!

坊間有林林總總的玫瑰花水,怎樣分辨出點先為之一支天然優質既花水呢?

真正優質的天然玫瑰花水是百份百全天然,直接由玫瑰提出精油的時候,透過水蒸氣蒸餾法抽取出添加任何物質,只倚賴它自己的抗菌和穩定性,保存期都可達2年或以上 (需存放在陰涼地方或雪藏)。

保濕控油一TAKE過
保濕:

成日坐喺辨公室開行冷氣,就算用左好滋潤既保濕霜都會好快揮發,變得繃緊,呢個時候,只需要拎支玫瑰花水出黎噴一噴,即時為為肌膚重新注入水份,舒緩缺水狀況。

控油:

天氣開始回暖,肌膚開始容易出油,正確印走面油既方法唔係用吸油紙,而係應該用玫瑰花水噴一噴上臉,再用、紙巾印乾,咁就可以印走油份,又唔會扯走皮膚既水份。

#rose #natural #rosehydrosol #rosealbahydrosol #skincare#beauty #diy #aroma #aromatherapy #alisaromatherapy

沒有留言:

張貼留言