2014年6月15日 星期日

【熬夜睇世界杯之護膚篇】


























【熬夜睇世界杯之護膚篇】

四年一度的世界杯又黎喇,無論你係球迷抑或陪男友睇波,身為女生的你熬夜睇波,肌膚一定難免受影響,想睇波又不想肌膚出現問題,可以參考以下幾招。

【開波前 - 記得徹底洗臉】
化左妝既女士熬夜前一定要記得把臉洗乾淨,以免化妝品及污垢喺塊面成晚焗到生痘痘。...

【中場休息 - 記得按摩】
中場休息、趁廣告時間,可以做一些簡單的按摩促進血液循環、避免第二朝水腫,如按壓眉骨、按壓眼周、按摩太陽穴、按摩下眼眶、按摩顴骨下方、輕拍上臉頰、按摩嘴唇,最後以畫圈的方式輕拍全臉。

【貼心推介】橙花美白面霜 (Neroli Whitening Creme) - 保充肌膚水份、氣味清新令人心情愉快
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=116&gid=5

【球賽結束後 - 記得補濕+用維他命C成份產品】
如果長時間熬夜,體內分泌和神經系統圈就會失調,皮膚出現乾燥、彈性差、暗啞無光等問題,因此要用有維他命C成份既產品,改善膚色、增加光澤感。

【貼心推介】左旋C粉 - 強效抗氧、美白去黃
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=176&gid=8
而且睡眠不足,令肌膚水份大量流失,所以保濕十分重要,在看球賽時,不妨多喝水,或不時是灑上補濕花水,盡量少喝酒,因為酒精會抽走身體的水份,皮膚自然會無咁乾燥。

【貼心推介】保加利亞白玫瑰花水(Rose Alba Hydrosol) - 氣味芳香,為肌膚即時注入水份
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=696&gid=2

如果在家中看球賽的話,不妨邊看邊敷上保濕面膜,就算熬夜肌膚也不會出現問題。

【第二朝起身- 急救SOS】
如果翌日早上起來出現面部浮腫問題,可試試以凍水及熱水交替洗面,刺激血液循環。
眼部肌膚一向比較薄和脆弱,稍有睡眠不足便會造成黑眼圈,於化妝前塗上有去黑眼圈成份既上能淡輕黑眼圈的精華及眼霜,再花數分鐘按摩,雙眼便會回復神采!

【貼心推介】黑眼圈治療棒 (Anti-black circle) - 永久花促進眼部血液循環、去除暗沈色素
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=133&gid=7

【訂購方法】
1. Email: order@alis.com.hk
2.訂購熱線:2110 1839
3. Whatsapp : 9208 1094
4.當然我地更歡迎你地親臨我地門市購買啦!
地址:尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈11字樓A室(I-Square北京道出口對面)
營業時間:星期一至六 (12 noon - 8pm)

#worldcup #beautytips #alisaromatherapy #aromatherapy #diy

沒有留言:

張貼留言