2014年5月18日 星期日

【令疲倦暗啞肌膚起死回生的神仙水---白玫瑰花水】+【SURPRISE特別送出10份試用】
















令疲倦暗啞肌膚起死回生的神仙水---白玫瑰花水】+【SURPRISE特別送出10份試用】

近日天氣潮濕,個人特別容易攰,連肌膚都疲倦暗啞、缺乏光采。近日各大美容達人都大力
推介的「神仙水」---保加俐亞白玫瑰花水,唔知大家知唔知佢有幾好?

有時起身如果狀態唔好或者有紅腫,可以用白玫瑰花水沾濕化妝棉敷上面約5分鐘,即時舒緩紅腫狀況,而且又可以幫肌膚補濕,上妝都貼D。喺office冷氣地方工作,臉上水份好容易被抽乾,即時拎出黎噴一噴,迅速補充肌膚水份,唔會繃繃緊,而且氣味清香,仲可以舒緩工作時既緊張氣氛。

【玫瑰花中之珍品 ---保加俐亞白玫瑰花水】售價:$158
萃取自全世界極為珍貴的保加俐亞大馬士革白玫瑰花瓣,特別以雙重蒸餾技術將白玫瑰花的精華一滴滴抽取而成,將每朵白玫瑰花的活性成份完全釋放。100%全天然、無污染、不含任何添加成份、 防腐劑、色素及香料,適合任何肌膚使用,即使最脆弱、敏感的肌膚也可使用。
玫瑰素有香薰之后的美譽,具有紓緩、撫慰、靜心和抗發炎的特質,並有極佳的護膚抗老和鎮靜情緒作用。白玫瑰花水色澤透明且帶着蜜糖清香 ,噴臉後能緊致毛孔和提升臉部肌膚,能逆轉肌齡且可延緩衰老,強化美白效果,且能淡化色素及去印。同時白玫瑰水是最佳的天然補濕劑,連續使用十天,可提升肌膚含水量增加百分之十六,長期使用,更能活化肌膚,提升肌膚亮度。
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=696&gid=1

SURPRISE!驚喜第2擊:免費送出【保加俐亞白玫瑰花水100ml】x 10位
想試既朋友,只需完成以下步驟,即有機會免費得到我地既產品一份。

【參加方法】
1.於專頁上「Liked」按一下然後再選「Get Notification」
2.讚好此Post及公開分享此Post(必須設定為公開模式)
3.留言" I TRY"及講出你想試既原因
截止日期:2014年5月21日晚上12:00

如果想訂購既朋友,有以下方法:
1. Email: order@alis.com.hk
 2.訂購熱線:2110 1839
 3. Whatsapp : 9208 1094
 4.親臨門市:尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈11字樓A室(I-Square北京道出口對面)
#rosewater #rosehydrosol #rosealbahydrosol #bulgarianrose #skincare #beauty #diy #aroma #aromatherapy #alisaromatherapy #itry #surprise

沒有留言:

張貼留言