2014年5月4日 星期日

【I TRY 體驗團】第一擊: FREE【全新Skin Lift 幹細胞再生緊緻精華 10ml】 x 10位


































Ali's Aromatherapy首次推出【I TRY 體驗團】,免費送出產品比大家試用!無論你已經用緊我地既產品,又或者仲未用過我地產品既朋友,我地都希望藉住呢個機會比你地感受下DIY天然護膚既神奇功效!大家記住緊貼我地Facebook每日既消息,因為我地會不定期送出產品比大家試用架!

第一擊:FREE【全新Skin Lift 幹細胞再生緊緻精華 10ml】 x 10位
想試既朋友,只需完成以下步驟,即有機會免費得到試用裝一份。


只需完成以下幾個步驟,即有機會得到:
1.於專頁上「Liked」按一下然後再選「Get Notification」
2. 讚好此Post及公開分享此Post (必須設定為公開模式)
3.留言" I TRY" 及講出你想試既原因
截止日期: 2014/5 /5 今晚12:00

沒有留言:

張貼留言