2014年3月31日 星期一

急救濕疹 SOS --- 金盞花薰衣草治療膏








急救濕疹 SOS --- 金盞花薰衣草治療膏

坊間不少聲稱有效的產品,質素參差,而且又含有不少化學成分。雖然最快見效當然係搽醫生處方既藥膏,不過有副作用,長期用始終對皮膚唔係咁好,所以今日同大家推介呢款全天然成份製造既急救萬用膏「金盞花薰衣草治療膏」,大人、小朋友都啱用,好多客人用過都WORK,濕疹、敏感、蚊叮蟲咬都啱用,真係推介大家擺定一盒喺屋企傍身!

成份:
金盞花浸泡油、甜杏仁油、牛油果油、芝麻油、維他命E、薰衣草香薰油、沒藥香薰油、茶樹油香薰油

功效:
金盞花及薰衣草兩者具有獨特的修復肌膚療效,能即時舒緩紅腫痕癢肌膚,消炎殺菌,而且性質溫和,適用於大部份皮膚問題,如濕疹,過敏感性皮炎,主婦手,紅腫,燙傷,均療效顯著。

如果大家想知道多D呢款產品既資料,可以click落以下條link:

http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=819&gid=6

溫馨小tips:
除左急救既「金盞花薰衣草治療膏」,我地都有以下3個小tips比大家,做好準備遠離濕疹。

1.最緊要保濕!減少對皮膚的破壞,例如洗澡時間不宜過長、水溫亦不能太高、不要用毛巾大力搓揉皮膚,以及應使用溫和的沐浴露等。洗澡後宜印乾皮膚,立刻塗上無香料 的潤膚膏,即時為肌膚保濕。

2.遠離刺激性食物!
忌吃辛辣、雞、鴨、牛、羊肉、蝦、蟹等

3.穩定情緒!
皮膚是人的「心理器官」,許多病例證明壓抑、緊張、焦急、恐懼的情緒對濕疹很不利,可誘發和加深病情,保持心境開朗好緊要,正所謂「相由心生」,開心D人都靚D、健康D。

#eczema #remedy #skin #alisaromatherapy #aromatherapy #diy#beauty #skincare #product

沒有留言:

張貼留言