2014年3月10日 星期一

不能抗拒的B5魔力!!!

















不能抗拒的B5魔力!!!

大家成日聽人講皮膚咁乾、甩晒皮,點算好?
10個有9個姊妹一定叫你買支B5 GEL試下,究竟大家又知唔知B5 其實係乜野?

「什麼是B5?」
B5是Vitman B的一種,維他命B5普遍存在於自然界食物,又稱為『泛酸』(Pantothenic Acid),是人體內一種非常重要的輔助酵素。

「只需神奇的一滴,即時讓肌膚飲飽水」
B5屬於中份子的保濕成份,有效將水份迅速滲透肌膚表皮層,即時為缺水肌膚注入水份,令肌膚回復水潤飽滿 ;同時為肌膚打好底,增加表皮層的滲透性,令肌膚更容易吸收其他養份,發揮全面更生活膚功效。此外,B5更有修護皮膚細胞能力,能幫助傷口癒合,讓彈力纖維及膠原蛋白充滿水份,使皮膚更飽滿更具彈性。

溫馨小提示:
如果想加強B5既功效,可以因應自己膚質既需要DIY,加入唔同護膚成份,大大加強保養效果!

想知道更加多DIY配方,可以click入以下條link睇下:
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=593&gid=22


沒有留言:

張貼留言