2014年3月13日 星期四

香噴噴甜蜜過白色情人節

 
 
 
 
















































今日就係白色情人節(英語:White Day;日語:ホワイトデー),起源於日本。喺日本,單身既如果有暗戀既對象,通常都會喺情人節(2月14日)既時候送禮比心儀的既對象,而收到禮物既一方,就會喺3月14呢日回禮同話比對方知自己既心意。如果係單身既你,喺今日就要留意下有無人回禮同你表達心意喇!如果本身有男友既,亦可以好好喺今日準備一份禮物回餽男友,報答佢上個月2月14日為你悉心安排既情人節節目同禮物。

祝大家白色情人節快樂!

甜蜜浪漫小貼士:
如果大家想增添甜蜜浪漫既氣氛,可以運用香薰油既微妙既功用,讓你與另一半分享甜蜜愉悅的一刻,締造最貼心的感官驚喜!即使是單身的妳,也可借助香薰來增加個人魅力,提昇愛情運!
迷人的香薰能夠透過嗅覺刺激大腦感官神經,大大增加吸引異性的吸引力,是以有香薰催情的說法。 特別推介以下幾款:

玫瑰 (Rose)
香醇的玟瑰花香最能增添女性的魅力,激發人體產生愛情荷爾 ,讓人沈醉於濃濃的愛意及甜蜜當中,一直被視為最浪漫的催情劑!
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=59&gid=1

茉莉 (Jasmine)
茉莉氣味清淡芳香,印度傳統貴族的媽媽會將茉莉花送將給女兒作嫁妝,只要女兒將茉莉花放於枕頭旁邊,便可以令夫妻生活和諧愉悅、令丈夫更寵愛妻子!
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=31&gid=1

玫瑰天竺葵 (Geranium Rose)
玫瑰天竺葵氣味濃郁香甜,使人陶醉於溫馨甜蜜的兩人世界!
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=27&gid=1

溫馨小TIPS:
1.於室內以香薰爐點放,讓整個空間散發著芳香的浪漫氣氛。
2.姊姊們可以用棉花沾上喜愛的香薰油,放於衣服中當香水,讓你全身散發著迷人的香氣。

沒有留言:

張貼留言