2015年3月3日 星期二

【失戀跌CUP唔駛驚,阿拉伯小茉莉幫到你】

























【失戀跌CUP唔駛驚,阿拉伯小茉莉幫到你】
平時日日都收到好多學生whatsapp,有些都十分有趣,可以同大家分享一下。
有學生早前失戀,無晒胃口食野,成個瘦到跌CUP,雖然失戀,不過都要好好KEEP住自己身材,所以就建議佢用亞拉伯小茉莉 (Jasmine Sambac) + 月見草油 (Evening primrose Oil),調配成一支豐胸按摩油。學生用幾日就WHATSAPP我好消息:
(Miss , 按摩油用咗幾日,個北半球返來了)
胸形FIRM左,過左一兩星期,仲回復返以前既CUP數。見佢個人開心返晒,自信都返黎,於是就將呢個方法同大家分享,希望姊姊們加油!

【超簡單DIY豐胸按摩油:亞拉伯小茉莉香薰 (Jasmine Sambac) + 月見草油 (evening primrose Oil)】

【豐胸之王 -- 阿拉伯小茉莉】
每一滴阿拉伯小茉莉精油的生產非常矜貴繁複,由於茉莉花化學分子在夜間分泌特別旺盛,必須在夜間摘採花朵,而且需要約800萬朵茉莉花才能提煉一公斤的精油。阿拉伯小茉莉精油豐胸功效非常顯著,配合按摩動作,有效促進胸部血液循環、提升胸形。
經研究證實, 阿拉伯小茉莉通過雌激素測試,絕對安全,豐胸原理係透過刺激自身體內激素從而豐胸,唔係外在加添既激素,所以唔會擾亂身體荷爾蒙。

【亞拉伯小茉莉小故事】
源自古印度的皇室傳統習俗,媽媽於女兒出嫁前一晚都會教女兒如果想丈夫相親相愛就要於寢室滴滿亞拉伯小茉莉香薰,有助催情。
如果大家想知道個客究竟點樣可以極速升CUP,就要留意聽日既POST喇!

沒有留言:

張貼留言