2014年10月27日 星期一

【改變卸妝模式,秋冬仍可保持水潤嫩肌】





















【改變卸妝模式,秋冬仍可保持水潤嫩肌】

天氣越來越冷,再加上秋冬季節,濕度下降,乾燥問題越來越嚴重。點樣先可以喺轉季情況下都可以擁有水嫩肌膚,其實只要改變一下用卸妝產品既方法就可以改善缺水問題。

【卸妝油-秋冬滋潤好幫手】
建議產品:玫瑰卸妝油 (Rose Cleansing Oil)
http://alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=862&gid=5

玫瑰花糖磨砂霜 (Rose Sugar Peeling)
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=845&gid=5

(1)身體保養 【玫瑰卸妝油+玫瑰花糖磨砂霜】
頸部、胸前以及容易產生角質的手肘與腳跟,也可以試著用卸妝油加入玫瑰花糖磨砂做清潔,老化的角質會變得柔軟有光澤。


2)面部清潔
卸妝油大家通常用黎卸妝,其實佢都可以用黎做清潔,特別係乾性肌膚,無論用幾溫和既洗面膏,用完都會感到繃緊,轉用卸妝油洗面,唔單止可以溶解污垢,同時為肌膚補充油脂,用後肌膚柔軟細緻。

(3)夜間修護
肌膚乾燥時可以試下用卸妝油塗抹全面,再用熱毛巾覆蓋,最後溫柔地擦拭。利用熱毛巾的蒸氣效果,可以令毛孔擴張,將積聚於毛孔的污垢溶解,更易清除。

更多產品資訊:www.alis.com.hk

【訂購方法】
1. Email: order@alis.com.hk
2.訂購熱線:2110 1839
3.Whatsapp : 9208 1094
4.當然我地更歡迎你地親臨我地門市購買啦!
地址:尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈11字樓A室(I-Square北京道出口對面)

沒有留言:

張貼留言