2014年10月22日 星期三

【美麗有序】

























【美麗有序】
一個女人平均屋企有十幾件護膚品,由卸妝、洗面、爽膚、面霜、眼霜、精華素....仲要美白、抗老、抗敏、補濕、去斑去印、防曬等等......每日都想用最短時間將所有產品搽晒上面,諗住全天侯呵護幼嫩既肌膚。其實搽護膚品係有先後次序,唔係一次過擺晒上面就吸收,發揮功效。 究竟搽左咁耐,你又知唔知點樣搽先可以發揮每一樣護膚品最大既功效?

使用護膚品,要次序有理,如果不依次序搽,根本得物無所用,搽左等於冇搽!

【1. 肌膚都要Warm Up】

濕潤的肌膚就好似一塊海綿,肌膚含水量高左,任何護膚品都容易吸收,所以沖完涼後要即刻為肌膚補充營養!而且沖涼後肌膚溫度微微提升,令毛孔擴張,令養份更快滲入肌膚底層。

【2. 根據分子大小】
每種護膚品的分子大細都唔同,應由小到大的,順序搽到皮膚上,皮膚的毛孔使順序吸收所有養份。不正確使用護膚品,會堵塞毛孔,導致出油脂粒或暗瘡。一般是油性產品分子較大,水性產品分子較細,除香薰油外,因為香薰油分子比補濕成份粒子更小,所以如需使用香薰油作針對性修護,應於花水後、面霜前使用。

基礎護膚:
卸妝潔面 > 花水 > 潤膚乳液/面霜> 防曬(只需早上外出時使用,晚上則跳過防曬步驟)

特別肌膚修護:
卸妝潔面 > 花水 > 針對性精華 > 全面修復護理 > 潤膚乳液/面霜 > 防曬(只需早上外出時使用,晚上則跳過防曬步驟)

水狀類產品:分子較小,較易被肌膚吸收
油霜類產品:分子較大,滋潤度較高,塗抹後會在肌膚表面形成一層保護膜

此外,仲可以根據護膚品的質地來分先後次序塗抹,通常越稀的質地分子越小,也更容易吸收

更多產品資訊:www.alis.com.hk

【訂購方法】
1. Email: order@alis.com.hk
2.訂購熱線:2110 1839
3.Whatsapp : 9208 1094
4.當然我地更歡迎你地親臨我地門市購買啦!
地址:尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈11字樓A室(I-Square北京道出口對面)

#skincareroutine #beautytips #diy #aroma #aromatherapy#alisaromatherapy

沒有留言:

張貼留言