2014年9月21日 星期日

【不同膚質秋冬護膚對策--油性肌膚】

























【不同膚質秋冬護膚對策--油性肌膚】
一連幾日,我地會同大家分享唔同性質既喺秋冬應該點樣保養,想知道既朋友仔,記住留意喇!

【油性肌膚】
秋冬季節最開心既就係油性肌膚,由於氣溫每降低一度,肌膚出油量就會減少5-10%,由於減少出油,夏季容易出現的毛孔粗大及出油問題也會隨之減少,以下是油性肌膚的秋冬保養重點:

1. 清潔:油性肌膚在秋冬季節可以降低清潔的頻率,一天洗臉以不超過三次,避免用清潔力太強既洗面產品,以免過度抽乾底層肌膚水份
【建議產品:無味洗面啫喱,溫和而且有效潔淨毛孔】

2. 調理:拒絕酒精成分過高的產品,因為會令出油情況更加嚴重,而且會傷害角質細胞。盡量選擇一些植物成份如金縷梅、橙花等平衡油脂分泌既產品,同時這類控油產品的使用部位最好也由全臉使用而減為局部T字部位使用為宜。
【建議產品:金縷梅/橙花花水,平衡油脂分泌】

3. 滋潤:即使油性肌膚仍可能會有缺水情況,選擇不含油脂的保濕精華液或是保濕凝膠,加強補充肌膚水分,而不致造成肌膚負擔。
【建議產品:大馬士革玫瑰面霜,溫和滋潤又保濕】

4. 特殊護理:『去角質』及深層清潔面膜的頻率建議由夏天的兩次減為一次
【建議產品:玫瑰花糖磨砂霜,溫和去除死皮,更有效吸收護膚養份】


更多產品資訊:http://www.alis.com.hk/

【訂購方法】
1. Email: order@alis.com.hk
2.訂購熱線:2110 1839
3.Whatsapp : 9208 1094
4.當然我地更歡迎你地親臨我地門市購買啦!
地址:尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈11字樓A室(I-Square北京道出口對面)

沒有留言:

張貼留言