2014年9月21日 星期日

【為入秋做好準備 3招強化肌膚防禦力】

























【為入秋做好準備 3招強化肌膚防禦力】

中秋過後,天氣開始轉變,雖然溫度仲係好熱,不過皮膚開始感到繃緊,肌膚狀態變得很不穩定,要預防因天氣變化而出現的脫皮和泛紅等敏感問題,就必須及時提升肌膚的防禦力。如果肌膚出現脫皮現象,即是響起警號---肌膚屏障功能已經受損。

【STEP1:溫和卸妝潔面】
無論是潔面還是卸妝,都會令肌膚水份流失,因此要用輕柔力度由T-ZONE開始清潔,然後兩頰,最後是最脆弱的眼周。卸妝的時候,為了減少摩擦和刺激皮膚,建議選用卸妝油、卸妝乳等質地比較豐厚滋潤的卸妝品、並於一分鐘內完成,減少對皮膚的刺激。

【STEP 2:天然花水保濕】
潔面後要即時噴上天然的花水保濕,成份天然溫和,唔刺激皮膚,仲一次有齊3種功效:再清潔、再舒緩、後保濕。
清潔:建議用花水沾濕化妝棉,輕輕抹鼻翼及下巴等容易積聚死皮既位置,進一步清潔皮膚。
舒緩:將花水直接只接噴上面,即時舒緩痕癢
保濕:如果皮膚有局部脫皮或出現乾紋,可沾濕面膜紙或化妝綿,敷於乾紋位置

【STEP 3:層層上保濕霜】
秋冬的肌膚特別需要滋潤,建議選油份較重既面霜或植物油,加強肌膚保濕及鎖水能力。因為加強皮膚的滋潤度,有助抵抗外界既刺激。另外,塗保濕產品時要一層一層、薄薄地上,等肌膚完全吸收先上第二層,先可以發揮最佳的修護功效。

**預告:由聽日開始,我地會一連幾日介紹返唔同膚質既秋冬保養方法,記住留意喇!**

沒有留言:

張貼留言