2015年1月12日 星期一

【5天完全拯救PARTY倦透肌】- 【DAY 1:去角質、踢走暗啞】





















【5天完全拯救PARTY倦透肌】
經過一連串聖誕、元旦派對狂歡後,連夜睡眠不足必然會令你肌膚缺水暗啞、黑眼圈出現,讓你疲態盡現,要完完全全恢復狀態? 就要留意我地一連幾日會同大家分享既護膚小TIPS,只要跟住去做,靚靚肌膚就好快返黎架喇!

【DAY 1:去角質、踢走暗啞】
派對厚妝未必卸得乾淨,化妝品積聚皮膚表層形成死皮,加上睡眠不足,膚色看來就會暗啞無光。很多人覺得在肌膚疲憊時去角質會刺激肌膚,但只要選對去角質產品,就可以溫和去除皮膚老去角質及廢物,這樣也可令之後的護膚品更吸收。

解救方法:
將【玫瑰卸妝油 】混合【玫瑰花糖磨砂霜】,可以溫和地去除老化角質、改善暗啞膚色,而且玫瑰花糖含天然保濕因子,加水乳化後能讓保濕因子釋出,用後肌膚即時水潤亮澤、柔滑細緻。

更多產品資訊:www.alis.com.hk

【訂購方法】
1. Email: order@alis.com.hk
2.訂購熱線:2110 1839
3.Whatsapp : 9208 1094
4.當然我地更歡迎你地親臨我地門市購買啦!
地址:尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈11字樓A室(I-Square北京道出口對面)

沒有留言:

張貼留言