2018年4月23日 星期一

【好消息!本店新增左PayMe付款服務 以後SHOPPING就可以輕輕鬆鬆】

【好消息!本店新增左PayMe付款服務 以後SHOPPING就可以輕輕鬆鬆】

PayMe 有幾方便?

不是匯豐的客戶也可以使用PayMe
部份信用卡在PayMe增值,是可以計作零售簽賬及儲分
要操作PayMe只需準備信用卡和銀行戶口

PayMe登記教學:
從Google Play Store 或 Apple App Store下載及安裝PayMe
以電郵或Facebook帳號註冊PayMe戶口
設定6位數字的交易密碼。以後的每宗交易都會用到交易密碼,所以要緊記設定了的交易密碼!
新增信用卡到PayMe戶口:輸入信用卡資料,拍照及上傳身份證,驗證身份後便可以即時以該信用卡增值PayMe戶口(每月增值上限HK$5,000)。

付款方法:
>加入本店電話( 9208-1094) 去你"朋友名單"
>於PayMe選單上選取""付款"
>當然你要選擇返我地個名Ali's Aromatherapy
就可以即時過數比我地

**建議大家用戶名稱最好同落單名字一樣,咁我地同事就可以對返你個名,謝謝!
**如果大家留名比我地同你PayMe個名唔同,就要麻煩大家CAP圖比我地對返你個名,謝謝!

教學步驟+著數 (可參考以下連結)
https://www.moneyhero.com.hk/blog/zh/p2p手機轉帳-payme-過數教學-信用卡儲分攻略

沒有留言:

張貼留言