2018年4月13日 星期五

🎉🎉ALICE校長為臻和學校擔任香薰治療顧問🎉🎉

🎉🎉ALICE校長為臻和學校擔任香薰治療顧問🎉🎉
😍😍多謝臻和學校校長同家長既支持,由當初引入香薰治療作試驗,為全校師生、家長同學生舉辦香薰治療講座,到而家校長將呢個計劃擴展為一個持續性的全校香薰治療計劃,同時邀請左ALICE校長擔任呢個【香薰治療計劃】既香薰治療顧問,為校內學生設計一套針對弱能學校學生的狀況,分別下午為學生做一次🌿🌲🌻香薰治療及按摩💆🏻‍♀️,晚上再為學生做一次🌿🌲🌻香薰治療及按摩💆🏻‍♀️,用唔同既香薰配方及按摩技巧去對症下藥,等學生可以以天然方法得到身、心、靈的治療。 😘😘
一直以黎同臻和學校舉辦左多次香薰治療及按摩工作坊,集中處理學生情緒、學習、睡眠問題等,學生自從用左香薰治療後,情緒開始平和、學習亦集中左,睡眠質素提升,同時亦可舒緩身體上既不適,健康左👍🏻😼。校長、老師及家長見證住同學既轉變、情況有所改善,大家對香薰治療既效果都好滿意。 
🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️各位讀緊IFA既同學,黎緊我地有好多實習機會,大家記住好好學習💪🏻💪🏻,如果有時間,我地都想大家可以一齊參與🙌🏻🙌🏻,同我地一齊出去實習,對將來處理唔同問題時累積多D經驗。🥇
☎️查詢電話:2110 1839 / Whataspp 9208 1094
網址及課程資訊:www.alisifa.com.hk
🏡地址:尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈7樓C-D室
( I SQUARE對面, 港鐵站: 尖沙咀 H/R 出口)
營業時間星期一至六 (12noon - 8pm)
星期日及公眾假期 (休息)







沒有留言:

張貼留言