2015年2月24日 星期二

《邊種護膚成份適合你? 保濕篇》 透明質酸 vs 維他命B5




















《邊種護膚成份適合你? 保濕篇》

透明質酸 vs 維他命B5 

成日聽人講保濕要用B5 GEL,又或者聽得最多既係透明質酸,究竟邊樣先係最好、最保濕? 其實保濕成份分為鎖水類、加濕類,如B5 GEL及透明質酸屬於加濕類成份;而羊脂膏、荷荷巴油等均屬鎖水類,需先塗上加濕成份,才塗上鎖水成份,才可將水份緊緊鎖緊於肌膚底層。

油性肌膚:透明質酸、甘油等加濕類成份,本身親水性,而且更會從四周空氣吸收水分,質地清爽,不會阻塞毛孔,特別適合油性肌膚。

敏感肌膚:乾燥、發炎、濕疹等皮膚炎症,由於角質層受損而引發,皮膚表層出了缺口,影響其鎖水能力。維他命B5可促進纖維細胞再生,幫助修復角質層,阻止水分流失。若皮膚泛紅不適,厚敷B5 GEL以有鎮靜功效。

www.alis.com.hk

沒有留言:

張貼留言