2015年2月25日 星期三

《邊種護膚成份適合你? 美白篇》 維他命C vs 左旋C vs 麴酸 vs 熊果素



















《邊種護膚成份適合你? 美白篇》
維他命C vs 左旋C vs 麴酸 vs 熊果素

女生成日話要美白,其實美白唔係咁簡單,究竟你想要全面膚色變白定係針對淡化斑點?美白包括淡斑、均勻全面膚色,唔同美白產品針對功效都唔一樣,所以要知道自己想改善咩問題就用邊種成份。

【還原膚色、全面淨白】維他命C是強效美白成份,有效淡化黑色素及還原膚色,如果曬黑了想回復原來膚色,維他命C係個好選擇!由於維他命C唔耐熱同怕光,好易氧化,所以最好選擇一D粉狀既維他命C護膚品,使用前先開封混合美容液,功效最好、亦最新鮮。

【重點淡斑】左旋C、麴酸等都有效抑制使黑色素形成的酪氨酸脢的活性,達到淡斑的美白效果。

【持續美白、避免變黑】熊果素係越橘科植物既萃取,可抑制導致肌膚變黑的酪胺酸酵素活化,所以係阻截黑色素的殺手鐧,喺色斑形成前已經將佢打散。熊果素為較溫和既美白成份,適合大部份人使用。


www.alis.com.hk

沒有留言:

張貼留言