2015年2月1日 星期日

【DIY功能成份教學--- 水溶性荷荷巴粉 (Water Soluble Jojoba Powder)】


















【DIY功能成份教學--- 水溶性荷荷巴粉 (Water Soluble Jojoba Powder)】

好多客人第一次接觸DIY護膚品,上完堂之後想買D材料返去自己試下整,不過又唔知D成份應該點用同有咩功效,如果你都遇到呢個問題,就要日日KEEP住UPDATE我地既FACEBOOK同喇!因為我地而家開始會定期為大家分享一D常用又對皮膚好有功效既DIY功能成份同調配方法,今日就為大家介紹以下呢個功能成份。

水溶性荷荷巴粉 (Water Soluble Jojoba Powder)
http://www.alis.com.hk/product_dtls.asp?pid=670&gid=1


保濕劑,水溶性,可加添於精華素、爽膚水、凝膠狀啫喱內,提高保濕效果,亦可加於洗髮及沐浴產品內,加強滋潤度。

滲透性及耐高溫性極佳,分子排列和人的皮脂非常類似,增加皮膚水份,鎖水持久力,使用後皮膚變得水潤柔軟;用於頭髮上可令髮質變得柔軟,更可以幫助頭髮生長。適合膚質:乾燥缺水、粗糙晦暗肌膚。

功效:
保濕、滋潤



【DIY配方 – 沖涼泡泡】
蒸餾水 65ml
椰子油起泡劑 25ml
甘油 5ml
B5 1ml
水溶性可可芭油 5g
泡菜防剤 2ml

製造方法:
先將水溶性可可芭油用水溶解(用熱水比較容易溶解),再將其他原料加入均勻即可。

建議使用量:面部(1- 2%) ;身體( 1-5%)

沒有留言:

張貼留言