2016年3月22日 星期二

St.John X Ali’s Aromatherapy DIY Aroma Perfume Workshop (DIY香薰香油製作坊)


St.John X Ali’s Aromatherapy DIY Aroma Perfume Workshop

多謝高級時裝品牌St.John既邀請為其VIP舉辦DIY香薰香油製作坊,大家會諗香薰同時裝有咩關係? 當然有關啦,今次ALICE老師教VIP整專屬既個人香薰香油,獨一無二,獨特的香味可以加上一件適合你的時裝,就可以提升你既個人魅力,散發個人風格。而且由香薰油製成的香油唔單止帶出自然既香味,不含人工化學香料,唔會令人敏感不適,仲有治療功效!

當晚出席既都係職業女性,平日工作繁忙、壓力大,所以佢地選擇既香薰都以生果味、清新為主,既可以提神,又可以令人心情愉快。




















沒有留言:

張貼留言