2015年11月4日 星期三

ESD x Ali's Aromatherapy 靚太愛美麗學堂:「護膚品DIY」工作坊






冬天咁乾燥,大家有無試過喺市面上搵黎搵去,都搵唔適合自己嘅產品呢?不如今個冬天同我地一齊動手DIY,整一支屬於自己嘅唇部護理油、同超保濕B5精華啦!

靚太Club精心為各位靚太準備護膚品製作班,幫靚太們抵禦寒冬同踢走死皮,靚太們快D報名參加喇!

內容
課程中,導師會用天然植物精華教大家親自調配【秋冬護膚品】,好好滋潤咀唇及面部肌膚,完成課程後,每位靚太可帶走唇部護理油同保濕精華各一枝。
 
講師簡介
課程由Miss Alice Ho親自教授,Alice為IFPA註冊專業香薰治療師,擁有多年教學經驗,曾接受不同媒體訪問,而且經常獲邀教學,亦不時與各大護膚品牌合作。Alis aromatherapy以天然及無污染的植物原材料提煉各種護膚用品,讓你可以遠離人造色素及防腐劑等化學物質,親身以天然材料自製無色素、無香料的抗敏護膚品,讓你體驗這份手作樂趣的同時,好好保護脆弱肌膚度過轉季期。

學堂資料
日期:2015年11月21日(星期六)
時間:下午1時 – 2時
地點:Ali's Aromatherapy九龍尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈11字樓A室
製作產品:唇部護理油 + 超保濕B5精華 
名額:10位 

參加辦法及結果公佈:
  • 填寫以上表格。
  • 由於名額有限,我們將以抽簽形式選出每堂10位入圍靚太。
  • 上課靚太名單將於11月17日前在本頁公佈,並即日以電郵發送通知。
  • 靚太學堂專為靚太Club會員而設,如果你還未加入,請按這裡。 
  • 請靚太留意,為確保所有得獎靚太收到通知,請靚太必須於11月18日下午2時前回覆該電郵通知我們 (pr@esdlife.com)是否出席,未能回覆之名額將自動由其他參加者補上。無故缺席之靚太將不能參與日後靚太Club之活動,敬請留意。

條款及細則:
  • 參加者必須為靚太Club會員,並須於11月17日前獲確認其會籍。
  • 每人只可參加一次,否則將被取消參加資格。
  • 參加者須確保提交之個人資料正確,以便日後通知及聯絡事宜。
  • 屆時靚太須出示生活易電郵確認信以茲識別。 
  • 生活易及主辦單位可隨時對上述之活動內容作出修改而毋須另行通知,並對任何爭議保留最終決定權。

沒有留言:

張貼留言