2015年11月5日 星期四

【新品研發 :摩洛哥堅果幹細胞新品研發 -- 試驗中】






新品研發 :摩洛哥堅果幹細胞新品研發 -- 試驗中】

我好耐都無用出面既護膚品,因為自己DIY,唯一一樣要假手於人既就係頭髮。最近一年多左甩頭髮、同埋D白頭髮生得好快,所以成日都要去染髮,不過染得髮多對頭皮都唔係咁好。
 
最近睇左個生髮廣告,話用魔洛哥堅果幹細胞可以幫助生長頭髮,令頭髮回復健康,於是靈機一觸,我自己都有一隻摩洛哥堅果幹細胞既原材料,因為來貨都成萬蚊,所以不嬲用黎DIY面部抗老產品,諗下諗下,唔知加左落去SERUM用喺頭髮既效果係咪都咁好坊間既HAIR TREATMENT都收幾千至一萬蚊不等,如果呢樣野WORK,可以慳返唔少,而且又NATURAL,對頭皮、頭髮都好D
 
所以近排都試驗緊呢隻產品,暫時用左2星期,效果幾好,D頭髮甩少左,髮質又柔軟左,等我用多一排,效果KEEP住既話,就推出市面比大家用,大家記住留意下喇!

沒有留言:

張貼留言