2015年10月15日 星期四

我至愛既FACIAL OIL推介




















我至愛既FACIAL OIL推介

識得我既人都知我有個外號叫「油后」,無油不歡,去邊都有一支油傍身。

我講既油係自己BLEND既FACIAL OIL,點解? 好似去旅行咁,大家一定會瘋狂SHOPPING,如果仲要帶咁多護膚品,一支面霜、一支眼霜、一支按摩油、一支BODY LOTION、一支髮尾油,未SHOPPING都已經5支,成1KG,想留QUOTA入貨?其實一支FACIAL OIL已經可以做到滋潤,由頭髮到身體都用得,咁方便,梗係帶一支好過啦!

而且FACIAL OIL最親膚,咩膚質都啱用,而且植物油本身含有豐富維他命A、C、E同OMEGA 3、6、9,特別適合秋冬乾燥既天氣,持久度比CREAM更高。

8成女性都想保濕、抗老、去暗瘡等問題,所以我都特別BLEND左以下唔同FUNCTIONS既油比大家。

治療暗瘡 - Anti-Blemish Oil
美白去斑 - Immortella Whitening Serum
滋潤保濕 - Moisturizing Facial Oil
舒緩敏感 - Sensitive Facial Oil
提升緊緻 - Super Firm Facial Oil

*我個人最鐘意係Sensitive Facial Oil,因為自己皮膚都係好敏感,所以一定帶定支喺手袋。


好多人為就咁用油,一定油過頭,唔鐘意太笠既質地。聽日再同大家分享FACIAL OIL既用法,用得啱,其實係唔會油,仲好快吸收!

聽日再同大家分享多年黎用FACIAL OIL既心得,如果大家都有其他用油既心得,快D SHARE分享下啦!

沒有留言:

張貼留言