2015年10月15日 星期四

全新【濕疹3寶】 原價:$506 SPECIAL: $350





















教左書成十年,一直以黎好多學生都叫我推出多D產品,因為D學生自己都有正職,雖然知道香薰同DIY好,不過好多時未必有時間自己整,佢地知道有好多FORMULA,成日溝野自己用,佢地鼓勵我不如推出多D自家產品,等大家可以體驗香薰既療效。

最近轉季又收到好多WHATSAPP「幾時會出濕疹產品?」因為本身都有濕疹問題,所以每年一到呢個時間都會整定【濕疹3寶】,於是識左多年既學生、客人都會特別同我ORDER,咁不如今年就一次過整多D比大家買,等多D客人可以試下,而且今年我又改良左D成份,加強止痕同消炎功效,不過由於配方複雜,我都無時間大量生產,所以都係限量版推出。
如果大家有興趣就打黎ORDER,或者INBOX我地你既聯絡資料同數量,幫你地HOLD貨。
全新【濕疹3寶】 原價:$506  SPECIAL: $350
包括:
Eczema Treatment Crème濕疹治療膏 $250
Eczema Treatment Shower Gel 濕疹止痕沐浴露 $128
Soothing Roller 冰涼啫喱棒 $128
主要成份及功效:
薰衣草(消炎、鎮痛)
德國甘菊(消炎、止痕)
沒藥(舒緩泛紅)
玫瑰草(淨化毒素)
【使用小TIPS
STEP 1: 先用濕疹止癢沐浴露沖涼,溫和不刺激,同時舒緩痕癢
STEP 2: 建議將冰涼啫喱棒預先放入冰箱冷藏至少1小時,於濕疹痕癢部位滾動,冷卻泛紅及舒緩痕癢
STEP 3: 再將搽濕疹治療膏塗於濕疹部位,持續淨化、消炎、修復

沒有留言:

張貼留言