2018年10月11日 星期四

【B3美白收毛孔精華】

美白淡斑、收毛孔一向係每個女仔既首要任務,不過坊間有好多美白產品,花多眼亂。其實有一個好好用既美白成份--- 【維他命B3】,最適合唔想煩既女仔!一個成份就可以一次給你美白、控油、縮毛孔、光滑的肌膚!快D睇片學點整【B3美白收毛孔精華】啦!






【B3美白收毛孔精華】
配方:
9g 基底精華
1g 維他命B3 

【維他命B3】
維他命B3,菸鹼醯胺是一種水溶性成分,在高溫、強光中不易被分解,是非常穩定的化合物,可防止水分自皮膚流失,更可以加速真皮層的循環代謝
功效:淡化色素斑點、改善暗啞膚色、抗老化、去紋、收毛孔、平衡油脂、強化皮膚屏障功能

【基底精華】
成份:甘油、透明質酸、蘆薈啫喱、B5、三仙膠
功效:保濕、滋潤

【親臨本店購買】
香港
🏡尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈7樓C-D室 ( I SQUARE對面)
🏡觀塘成業街6號弘富廣場23樓06-09室T-Club (東廣場對面 )
2110 1839
澳門MacauMARIS (澳門售價請向代理商查詢)
🏡澳門爹利仙拿姑娘街16號B地下
 (853) 2821 5866 / WeChat: (853) 6223 6077 / 6320 9992


沒有留言:

張貼留言