2018年6月11日 星期一

又有新貨💁🏻‍ 【納米包裹維他命VC Nanoactive VC 】

又有新貨💁🏻‍ 【納米包裹維他命VC Nanoactive VC 】
$228/10ml

Shop online:
https://www.alisaroma.com.hk/product-page/納米包裹維他命vc-nanoactive-vc

夏天就到,大家又要急住入手美白產品。維他命C有幾好?其實大家都知,不過又講多次啦!

💎【維他命C - 美白.抗氧化】💎
維他命C是製造膠原蛋白的必需品,同時是一種強效抗氧化劑,可以中和皮膚因紫外線而產生的自由基,防止皮膚受到紫外線的損害,美白、去斑、淡化免素、收緊、收細毛孔。

建議用量:0.5-2%

大家都知維他命C好唔穩定😞,而且有光敏反應😱(用得唔好,仲會反黑)。而家用納米包裹維他命C,佢係非常穩定,唔易變壞,而且仲可以將美白成份帶入肌膚底層先爆破,直接由內發揮美白功效。🤗🤗

咁好既野,梗係要入定多D擺喺屋企啦,開心SHARE比亞媽、家姐、亞妹同FRIENDS啦!

【親臨本店購買】
香港
🏡尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈7樓C-D室 ( I SQUARE對面)
🏡觀塘成業街6號弘富廣場23樓06-09室T-Club (東廣場對面 )
2110 1839

澳門MacauMARIS (澳門售價請向代理商查詢)
🏡澳門爹利仙拿姑娘街16號B地下
 (853) 2821 5866 / WeChat: (853) 6223 6077 / 6320 9992



沒有留言:

張貼留言