2017年12月11日 星期一

【NEW!!!Super Vitamin Creme with ABCEK 超級維他命5V修護霜 -- 一瓶對抗肌膚5大問題】

【NEW!!!Super Vitamin Creme with ABCEK 超級維他命5V修護霜 -- 一瓶對抗肌膚5大問題】
Super Vitamin Creme with ABCEK$450/50G
而家D護膚品每隻都有唔同功效,又保濕、又美白、又抗老.....真係好多STEPS!今次我地就推出呢個【超級維他命5V修護霜 -- 一瓶對抗肌膚5大問題】,等大家可以一瓶搞掂!
【維他命A - 抗氧化、延緩衰老】
維A是擁有抗氧化能力的物質,用於皮膚上有效對抗自由基、促進修護、調整角質代謝、生長與分化及減少黑色素形成的作用。醫學證實可令真皮層的骨膠原增生,減少幼紋。
【維他命B5 – 保濕、修復肌膚】
維他命B5 係護膚上既功效非常之多,可以幫皮膚喺空氣中抓住水份,保濕效果強勁,同時具有活膚效果,可以令肌膚變得柔軟,有效預防肌膚粗糙既問題。
當皮膚缺乏維他命B5既時候,可以引致皮膚角化、粗糙、脫皮等問題。
【維他命C - 美白】
維他命C是製造膠原蛋白的必需品,同時是一種強效抗氧化劑,可以中和皮膚因紫外線而產生的自由基,防止皮膚受到紫外線的損害,從而淡化色斑及色素。
【維他命E - 保濕、抗氧】
維他命E具抗氧化能力,能預防傷口發炎,專門針對皮膚問題如色素沈澱、皮膚鬆弛、皺紋等等。維他命E對保濕很有效,所以維他命E絕對是上乘之抗氧化劑及保濕劑。
【維他命K -改善色素沈澱】
隨年月增長,加上作息不定,令肌膚細胞變得懶惰,血液循環差,令色素沈澱累積,令肌膚變得暗啞、無光澤,而維他命K就可以促進皮下水分和血液循環,減少色素沈澱,活化細胞,令肌膚明亮有光澤。
【親臨本店購買】
香港
尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈7樓C-D室 ( I SQUARE對面)
觀塘成業街6號弘富廣場23樓06-09室T-Club (東廣場對面 )
澳門MacauMARIS
澳門雅廉訪大馬路101號B
Shop B, No.101, Avenida Do Ouvidor Ariaga, Macau
電話查詢Tel: (853) 2821 5866 / WeChat: (853) 6223 6077 / 6320 9992



沒有留言:

張貼留言