2016年2月24日 星期三

【買2送1 抗敏好幫手Aqua Repair Serum抗敏活水精華】

















【買2送1 抗敏好幫手Aqua Repair Serum抗敏活水精華】
售價:$280/20ML

敏感泛紅先去急救? 梗係防範於未然好D啦,首要強化肌膚屏障,咁先可以預防敏感。

呢隻【Aqua Repair Serum抗敏活水精華】特別加入7%天然燕麥葡聚糖CM-Glucan調配而成,有效舒緩敏感狀況,消炎、促進纖維母細胞修復,加強皮膚的保護能力,抵抗細菌和致敏物質入侵;同時加入天然保濕因子,大大加強鎖水功效,令肌膚保持水潤有光澤,從而改善乾紋、收細毛孔,提升肌膚緊緻度。
CM-Glucan燕麥葡聚糖常見於微生物和植物之中(例如:酵母菌、木耳或燕麥…等),目前許多的天然植物中以燕麥麩皮內所含有的葡聚糖是較豐富的,平時多以澱粉和纖維素的形態存在。
經研究顯示呢種成份可以滲透進入皮膚內,而且是透過角質細胞間係的路徑進入表皮層,同時發揮保濕、預防皮膚發炎、舒緩皮膚不適、促進皮膚傷口修復及預防皮膚老化等問題

大家快D黎買喇!而家買2送1,真係好抵!抗敏係長期作戰,由而家開始,好好調整肌膚,重建健康膚質。

沒有留言:

張貼留言