2015年9月24日 星期四

【再見熊貓眼眼袋 魚子去紋緊緻眼部精華!】

















【再見熊貓眼眼袋 魚子去紋緊緻眼部精華!】
售價:$498/20ml 

熊貓雖然可愛,不過有一雙黑眼圈及眼袋就唔好喇!唔想化厚妝、靠PS,就要用啱產品好好護理雙眼。
【魚子去紋緊緻眼部精華】
選取來自意大利最矜貴的深海鱘魚子,蘊含20多種極稀有礦物質、微量元素及氨基酸、礦物質、維他命、脂質及多元不飽和脂肪酸等生長因子,利用深海魚子精華提升細胞活力,驅動肌膚自我修復和再生。啫喱質地,容易吸收,即時收緊提升,消除浮腫眼袋。
【日夜使用方法小TIPS】
日間即時去眼袋方法:將【魚子去紋緊緻眼部精華】放入雪櫃,第二朝潔面後使用,冷凍後即時收緊浮腫眼袋。
夜間舒緩修復方法:將【魚子去紋緊緻眼部精華】厚敷於眼部位置,敷約5-10分鐘,等吸收後將剩下既精華於眼周按摩,有效刺激天然骨膠原製造,深層減淡黑眼圈,淡化細紋。
親臨本店選購:尖沙咀彌敦道 27-33號良士大廈11字樓A室
營業時間 :星期一至星期六 (中午12時至晚上8時)

沒有留言:

張貼留言